TERMENI SI CONDITII de utilizare
ultima actualizare la date de 21.11.2020
PRODUSE SAVUROASE MARCA PREPELITESCU
Prepelitescu este locul in care poti gasi o gama variata de produse, pregatite cu grija, chiar de la Ferma Bunicii, ferma noastra de prepelite.
Alegem cu grija, numai ingrediente proapete si de calitate, din respect pentru clienti si pentru munca noastra.
Produsele sunt preparate dupa retete proprii si dupa retete clasice, insa intotdeauna bucatarii noastri isi aduc propria contributie imbunatatind reteta, iar acest lucru il vei remarca in mod sigur in preparatele culinare pe care le vei servi de la noi.
Prepelitescu este un brand autohton, crescut cu grija si ne mandrim cu unicitatea preparatelor noastre.
Existam din anul 2012 si am tinut pasul cu vremea si vremurile, brandul nostru devenind din ce in ce mai bine conturat.
Prepelitescu este denumirea comerciala – Marca – sub care isi desfasoara activitatea societatea SC DILUMIR CONSULTING SRL cu sediul in Loc. Babeni, str. Paduretu nr. 120, Vâlcea, inregistrata la ORC sub nr. J38/406/2010 si avand CIF RO27700111.
TERMENI PE CARE AI SA INTALNESTI IN CONTINUARE
- Client – persoana care plaseaza o comanda pe site, telefonic sau pe WhatsApp sau care a beneficiat cel putin o data de produsele sau serviciile noastre.
- Comanda –totalitatea produselor selectate din gama de produse, pe care le adaugi in cos sau le comunici telefonic/prin WhatsApp colegilor nostri, in vederea livrarii acestora, proces ce se finalizata cu plata acestora.
- Contract – acord de vointa incheiat intre doua parti si manifestat sau nu in scris (materializat intr-un contract) – comanda reprezinta contact.
- Culpa – Greseala/vina care consta in indeplinirea neconforma/defectuoasa a unei obligatii a uneia dintre parti sau in neindeplinirea ei.
- Date de confirmare – detalii necesare primirii confirmarii comenzii: e-mail si numar de telefon corecte.
- Date de facturare – suma datelor necesare indeplinirii obligatiei legale de facturare: nume, prenume si adresa postala.
- Date de livrare – adresa postala completa si corecta la care se va face livrarea.
- Furnizor – terta parte in relatia cu clientii, care sustine activitatea Prepelitescu prin furnizarea de produse sau servicii.
- Imaginea produsului – imagine/fotografie de produs incarcate pe platforma cu titlu de prezentare pentru produsele afisate, fara a naste obligatii contractuale.
- Livrare – serviciu oferit de Prepelitescu, ce consta in transportarea si predarea la domiciliul sau sediul clientului a produselor comandate.
- Plata – suma de bani ce va fi achitata furnizorului serviciilor si produselor de pe platforma prepelitescu.ro / valoarea produselor si sau serviciilor.
- Platforma – site-ul web, proprietatea Prepelitescu, pe care au fost adaugate toate functionalitatile necesare indeplinirii activitatii economice a acesteia.
- Prepelitescu.ro – platforma pe care poti gasi produsele marca Prepelitescu.
- Produs – preparate alimentare si semipreparate, bauturi alcoolice si nonalcoolice, comercializate pe platforma prepelitescu.ro, precum alimente de tip fast-food, gustari, salate, burgeri, garnituri, sosuri, mic dejun, cafele, sucuri racoritoare, bere si altele asemenea.
- Produs neconform – produs care nu respecta standardele de calitate stabilite prin legi speciale.
- Serviciu – consta intr-o prestatie care se poate realiza contra cost sau gratuit, in functie de politica noastra sau ofertele curente.
- Reclamatie – petitie adresata care Prepelitescu, in vederea semnalarii unei situatii negative aparute in relatia cu noi.
- Returnare sume – restituirea sumelor pentru care plata nu era datorata sau cand anularea unei comenzi a fost validata si confirmata.
- Timp de livrare – timpul estimat de la momentul plasarii comenzii pana la momentul livrarii efective.
- Validare anulare comanda – acceptul nostru ca o comanda poate fi anulata si pentru care se vor returna catre platitor sumele deja platite.
TU ESTI PARTENERUL NOSTRU. CONTRACTUL CU NOI
Ne place sa fim sinceri cu partenerii nostri; de aceea, ceea ce vei regasi la aceasta sectiune, reprezinta contractul dintre noi.
Contractul reprezinta legea partilor si se incheie prin simplul acord de vointa al partilor. Vointa ta de a incheia contractul cu noi, se manifesta prin lansarea comenzii catre noi. Inainte de livrarea comenzii, vei agrea prezentul contract, respectiv Termenii si Conditiile de utilizare a platformei si ai contractului, exprimandu-ti vointa/acordul online, prin bifarea casutelor corespunzatoare, ce tin loc de semnatura/consimtamant.
Vei regasi in cele ce urmeaza obiectul contractului, pretul contractului si modalitatea de plata, drepturile si obligatiile ambelor parti, modalitatea de a comanda, detalii despre livrare dar si despre solutionarea cererilor tale.
Ne bucuram sa fim parteneri si te incurajam sa citesti cu atentie contractul.
DATELE TALE PERSONALE SUNT IN SIGURANTA LA NOI
Prepelitescu prelucreaza datele cu carecter personal in acord cu prevederile Regulamentului 679/2016 (UE) si doar in scopurile si temeiurile pentru care acestea au fost colectate si declarate.
Cu responsabilitate pentru datele tale, am implementat in companie masuri tehnice si organizatorice adecvate, sporind securitatea prelucrarilor de date, iar la datele tale au acces doar persoanele autorizate in acest sens. Nu comunicam datele tale personale unor terte parti, cu exceptia acelora asupra carora ai fost informat.
Datele tale ne sunt necesare in principal in vederea livrarii comenzii si emiterea facturii si in unele cazuri pentru a-ti oferi cele mai noi promotii, oferte si a te informa asupra noilor noastre produse. Toate acestea cu respectarea GDPR si dupa o prealabila informare. Pentru a citi intreaga informare asupra datelor cu caracter personal prelucrate si conditiile prelucrarii, iti recomandam sa citesti Politica GDPR.
PLATFORMA PREPELITESCU.RO ARE SCOPURI BINE DEFINITE.
ITI RECOMANDAM SA LE RESPECTI
Platforma si intreg continutul apartine prepelitescu.ro.
Pentru utilizarea sa, este necesar sa fii de acord cu termenii si conditiile prezente, in intregime.
Platforma este dedicata informarii, consultarii si plasarii comenzii pentru produsele dorite.
Platforma noastra permite scrierea de recenzii. Nu sunt permise niciun fel de cuvinte jignitoare, ofensatoare sau care pot aduce atingere onoarei unei persoane. Prin utilizarea platformei, intelegeti ca review-rile se acorda exclusiv pentru calitatea serviciilor noastre, fara a face afirmatii personale despre terte persoane.
Prin utilizarea platformei intelegeti ca trebuie sa va abtineti de la orice fapta ce ar fi de natura sa conduca fie la perturbarea activitatii noastre, fie sa aduca atingere imaginii brandului.
Descarcarea unor elemente din site este contrara legii si prezentului regulament si in situatia in care sesizam astfel de activitati din partea utilizatorilor, ne rezervam dreptul de a formula plangeri, sesizari si a ne adresa instantei de judecata.
Ne rezervam totodata dreptul sa nu livram comanda in situatia in care se constata ca aceasta a fost plasata in scopul unor demersuri sicanatoare sau in scop de sabotaj a activitatii noastre ori ca urmare a constatrii intervenirii a unor boti in plasarea comenzilor ori alte situatii similare pentru care nu se observa in activitatea curenta, prezenta umana.
Prepelitescu este marca inregistrata si folosirea sub orice forma a acesteia se va face doar dupa autorizarea prealabila din partea detinatorului marcii.
Incurajam totodata utilizatorii sa ne sesizeze eventualele asemanari, similitudini cu platforma noastra regasite pe alte platforme, la office[at]prepelitescu.ro .
CUM POTI GUSTA DIN PREPARATELE PREPELITESCU. COMANDA E SIMPLA
Pentru a comanda rapid si pentru ca procesul sa fie unul cat mai simplu, ti-am pregatiti o serie de informatii, menite sa te ghideze la nevoie:
Plasarea comenzii
Plasarea comenzii se poate face pe platforma sau telefonic.
Plasarea comenzii pe platforma
- Adauga produsele in cosul de cumparatturi
Pentru a plasa o comanda, este necesar sa adaugi produsul in cosul de cumparaturi.
Exista posibilitatea ca din diferite motive, un produs sa nu mai fie disponibil, astfel acesta nu va mai putea fi comandat. Facem eforturi sustinute pentru ca platforma sa fie actualizata in timp real.
Cu toate acestea, este posibil ca un produs sa nu fie disponibil pentru o perioada temporara de scurta durata (1-2 ore), situatia in care produsul poate fi comandat din platforma, insa in aceasta situatie, vom reveni catre tine pentru a inlocui comanda sau a o anula.
Conditiile anularii comenzii, te rugam sa le parcurgi la sectiunea dedicata anularii comenzii.
La plasarea comenzii, este necesar sa tii cont ca fotografiile afisate pe site sunt postate cu titlu de prezentare si nu nastc obligatii contractuale in sarcina noastra. Pot exista de asemenea diferente ce intervin in prezentarea sortimentelor de mancare sau in ambalajele folosite, care de asemenea nu nasc obligatii contractuale pentru noi.
- Verifica produsele din cosul de cumparaturi
Te rugam sa verifici inainte de a face plata, corectitudinea comenzii; nu o vei mai putea anula ulterior. Cu toate acestea, daca ai plasat comanda si intr-un termen scurt de la plasarea sa constati ca ai erori in aceasta, este necesar sa ne contactezi telefonic la 0725 125 126 in vederea rectificarii in sistem, manual, de catre colegii nostri.
- Completeaza datele de confirmare a comenzii, facturare si livrare
Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in cosul tau de cumparaturi, pentru plasarea comenzii, este necesar sa completezi datele de facturare si de livrare.
E necesar sa verifici toate informatiile, in special datele de confirmare a comenzii (e-mail si telefon) adresa de livrare (adresa postala unde doresti sa fie livrata comanda), pentru ca livrarea sa se faca in bune conditii.
Atentie, daca plata se face de catre o persoana juridica, este necesar sa selectezi “persoana juridica” si sa completezi in platforma si datele de facturare pentru societate.
Plata se poate face simplu, direct pe platforma sau la livrare.
Plata la livrare se poate face atat in numerar (cash) cat si cu cardul.
Selecteaza metoda de plata dorita.
- Agreaza Termenii si Conditiile si Politica GDPR
Nu poti finaliza comanda fara sa fi parcurs si acesti ultimi pasi, agrearea termenilor si conditiilor si acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal (Politica GDPR).
Iti recomandam sa citesti cu atentie atat Termenii si Conditiile, cat si informarea GDPR pentru a-ti manifesta acordul dupa ce ai inteles in ce constau acestea.
Cand este sigur ca datele sunt complete si corecte, facand click pe “Trimite comanda”, aceasta ajunge la noi si deja o pregatim de livrare.
Felicitari! In curand vei savura minunatele preparate Prepelitescu.
Comanda este preluata de personalul Prepelitescu.ro si vei fi sunat pentru confirmarea ei.
Verifica intotdeauna confirmarea comenzii. Este posibil sa apara erori de transmitere a comenzii, neimputabile noua sau despre care sa nu stim. Ne poti contacta telefonic daca remarci astfel de disfunctionalitati si poti verifica totodata receptionarea comenzii.
Comanda telefonica
Daca nu iti e confortabil sa faci comanda online, mai ai la dispozitie si alta metoda.
Raspundem solicitarilor la telefon 0725 125 126. Este la fel de simplu.
Alege produsele pe care vrei sa le comanzi si ia legatura cu noi. Telefonic va trebui sa ne comunici comanda ta, datele de livrare si datele de contact.
Ai grija ca atat comanda cat si datele de livrare sa fie complete si corecte, pentru a putea ajunge la tine cu produsele comandate.
Comanda nu poate fi anulata decat in conditiile descrise la sectiunea dedicata anularii comenzii.
Va trebui sa ne spui cum doresti sa faci plata, in numerar sau cu card bancar.
Ti se va oferi timpul de livrare si curand comanda iti va fi livrata. Pofta buna!
Orice contract are un pret.
Preturile sunt afisate pe site in mod corect si transparent. Nu avem taxe ascunse si nu practicam adaosuri nejustificate.
Valoarea comenzii o vei vedea in platforma in cazul comenzilor online sau ti se va comunica telefonic in cazul comenzilor plasate prin acest canal.
CUM AJUNG LA TINE PREPARATELE PREPELITESCU
Program Restaurante & Livrari la domiciliu (pentru Băbeni și Horezu):
- Luni - Duminica: 10:00 - 22:00.
Râmnicu Vâlcea → Vă așteptăm în noua locație de lângă Muzeul de Istorie pe strada Căpitan Negoescu 2-4 (în curând livrări la domiciliu în Râmnicu Vâlcea cu un nou meniu)
Timpul de livrare variaza in functie de mai multi factori, insa trebuie sa stii ca intotdeauna iti vom oferi timpul cel mai scurt posibil, pentru ca masa ta este importanta.
Timpul de livrare variaza intre 30-40 minute. Intotdeauana ti se va comunica timpul de livrare ca sa stii cand te poti aseza la masa.
Livrarea se face la usa sau la poarta si nu in casa sau in curte. Te rugam sa nu insisti, este o metoda de siguranta care ne ajuta atat pe noi cat si pe tine.
DE REGULA COMEZILE NU SE POT ANULA. EXISTA INSA MICI EXCEPTII
O comanda deja lansata nu poate fi anulata decat daca aceasta are loc in primele 10 minute de la lansare si DOAR daca in acest interval comanda nu a fost procesata (nu a plecat deja catre tine sau nu s-a inceput prepararea ei in functie de comanda lansata), astfel anularea comenzii se poate face doar daca solicitarea ta este validata de noi in prealabil.
Anularea si validarea se obtin telefonic la numarul de telefon 0725 125 126
Anularea comenzii se mai poate face atunci cand produsele comandate de tine nu sunt disponibile in acel moment si nu doresti inlocuirea produselor comandate initial cu alternative propuse de colegii notri sau regasite in platforma.
Atentie, toate situatiile vor fi analizate individual in functie de factorii implicati la acel moment, noi fiind singurii in masura sa decidem daca validam sau nu anularea unei comenzi, fara a putea fi constransi sa facem acest lucru si fara a ne asuma raspunderea pentru eventuale pierderi suferite ca urmare a nevalidarii anularii comenzii.
In nicio alta situatie anularea comezii nu este posibila.
In situatia in care ai comandat produse pentru un eveniment si ai achitat un avans, avansul nu se restituie in situatia in care doresti ulterior anularea comenzii. Poti totusi sa anulezi comanda in 3 ore de la momentul comenzii.
Intotdeauna, indiferent de situatiile descrise, pentru ca o comanda sa poata fi considerata anulata, este necesar sa iti transmitem o validare a anularii comenzii.
CUM SE INTORC BANII LA TINE DACA AI PRIMIT VALIDAREA ANULARII COMENZII
Pentru situatia in care ai primit confirmarea validarii comenzii, returnarea sumelor platite se face in termen de 14 zile de la data primirii confirmarii de validare a anularii comenzii.
Returnarea sumei, se va face in contul din care ai efectuat plata.
Poti verifica extrasul de cont in urmatoarea zi a datei de implinire a termenului de retur.
In situatia in care termenul se implineste intr-o zi de vineri, verificarea extrasului se va face luni.
In situatia in care termenul se implineste intr-o zi nelucratoare, termenul se proroga pentru urmatoarea zi lucratoare.
ITI CUNOASTEM SI ITI RESPECTAM DREPTURILE
In acord cu Legea 21/1992 privind protectia consumatorilor, consumatorii au urmatoarele drepturi:
- de a fi protejati impotriva riscului de a achizitiona un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea sa le prejudicieze viata, sanatatea sau securitatea ori sa le afecteze drepturile si interesele legitime;
- de a fi informati complet, corect si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor, astfel incat decizia pe care o adopta in legatura cu acestea sa corespunda cat mai bine nevoilor lor, precum si de a fi educati in calitatea lor de consumatori;
- de a avea acces la piete care le asigura o gama variata de produse si servicii de calitate;
- de a fi despagubiti pentru pagubele generate de calitatea necorespunzatoare a produselor si serviciilor, folosind in acest scop mijloace prevazute de lege;
- de a se organiza in asociatii de consumatori, in scopul apararii intereselor lor.
FOLOSIM ALERGENI IN PREPARATELE NOASTRE?
Alergiile se pot dezvolta oricand pe parcursul vietii, spontan, chiar daca pana in acest moment o persoana nu a fost alergica la acel produs.
Cu toate acestea, daca ai cunostinta de alergii manifestate deja, iti recomandam sa fii precaut. ANUNTA-NE DACA ESTI ALERGIC LA VREUN PRODUS, IN RUBRICA “MENTIUNI SUPLIMENTARE”sau CONTACTEAZA-NE TELEFONIC.
Citeste intotdeana etichetele produselor, retetele meniurilor si/sau contacteaza-ne telefonic pentru a te asigura ca totul este in regula.
LA PREPELITESCU TOTUL MERGE STRUNA. EXISTA SI ERORI?
Avem grija de tine si iti pregatim exclusiv produse de calitate. Acceptam insa ca suntem oameni si ne putem imagina ca unul dintre colegii noastri se impiedica si varsa toata mancarea. Momentul este de nedorit si incomod pentru ambele parti. Ne asumam raspunderea acolo unde culpa ne apartine si suntem deschisi sa gasim solutii.
EXISTA SI LUCRURI PE CARE NU NI LE ASUMAM.
DECLINAREA RASPUNDERII PREPELITESCU
Prepelitescu ia masuri permanente pentru a limita orice disfunctionalitati ale platformei sau ale procesului de vanzare.
Securitatea pe site este una adecvata si permanent monitorizata si actualizata.
Avem o persoana desemnata cu protectia datelor cu caracter personal si aceasta se asigura ca datele tale sunt prelucrate in siguranta; gasesti detalii in Politica GDPR.
Sunt insa lucruri pe care fie nu le putem controla, fie poate exista o perioada de delay de la aparitie pana la remediere, astfel incat nu ne asumam raspunderea pentru:
- Orice are legatura cu un atac cibernetic asupra serverelor si/sau infectarea cu virusi, precum si a consecintelor ce ar putea rezulta din aceste atacuri;
- Erori sau omisiuni intervenite in functionalitatea platformei sau in afisarea produselor;
- Fotografia de produs. Aceasta poate arata usor diferit fata de produsul aflat in ambalajul de livrare si este afisata doar in scop de prezentare;
- Alergiile si intolerantele ce ar putea aparea. Daca stii ca esti alergic la unele produse, te rugam sa te informezi inainte de a consuma orice produs si sa citesti acolo unde este cazul, cu atentie eticheta ambalajului. Anunta-ne despre alergiile tale;
- Cesiunea contractului. Putem in orice moment sa cesionam parti ale afacerii, sa externalizam unele serivicii sau sa contractam cu furnizori noi;
- Produsele livrate in numele noastru de un tert care nu are calitate de reprezentant al nostru. Nu raspundem de produsele contrafacute si/sau care induc in eroare cumparatorul prin asocieri de denumiri similare;
- Informatiile pe care vi le-ar putea pune la dispozitie o persoana neautorizata in acest sens;
- Utilizarea abuziva a platformei ce ar conduce la crearea de prejudicii clientilor si/sau utilizatorilor acesteia;
- Perioade de nefunctionalitate a platformei ca urmare a unor probleme ale serverului si altele asemenea;
- Lipsa de: raspuns/confirmare/livrare/intarzieri, omisiuni, erori ca urmare a unor disfunctionalitati ale platformei datorate unor virusi sau alte programe cu rol de sabotare a sistemelor informatice sau similare;
- Intarzierile in livrare ca urmare a aparitiei unor situatii neprevazute independente de vointa si capacitatea noastra de a lua masuri;
- Intarzieri in livrare sau imposibilitatea livrarii ca urmare a unor situatii ce au legatura cu pandemia de Covid – 19;
- Suspendarea temporara a activitatii pe perioada carantinarii unei regiuni, izolarea personalului, prevederi legale menite sa restranga exercitiul unor drepturi sau orice alte decizii legale ce ar avea impact asupra activitatii naostre;
- Comenzile neonorate ca urmare a suspendarii activitatii platformei;
- Comenzile neonorate sau onorate cu intarziere ca urmare a erorilor, omisiunilor, greselilor intervenite in datele de livrare comunicate de client;
AZI SUNTEM MAI BUNI CA IERI SI MAINE MAI BUNI CA AZI.
SUGESTIILE TALE NE SUSTIN PROGRESUL
Ne place sa pastram legatura cu tine si contam pe aceasta comunicare. Am crescut pentru ca am fost receptivi si am invatat mereu. Ne ajuta sugestiile tale si le poti impartasi oricand cu noi. Ne vom gandi la ele si le vom aplica acolo unde va fi posibil.
CEVA NU A MERS BINE? SUNTEM DESCHISI SA REZOLVAM
In situatia in care ceva nu a functionat bine, anunta-ne. Te asiguram ca incercam sa remediem toate problemele. Trimite-ne mesajul tau prin formularul de contact aflat pe platforma si vei fi contactat de reprezentantul nostru in relatia cu clientii.
Tine seama ca trebuie sa ne furnizezi corect detaliile de contact pentru a putea lua legatura cu tine in termenul cel mai scurt posibil.
Cu siguranta vom gasi impreuna solutii.
Iti multumim ca respecti parteneriatul nostru si ca ai citit termenii si conditiile acestuia!
Iti dorim sa iti tihneasca masa luata la Prepelitescu!